Reklamace a vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)
Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím našeho e-shopu do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud objednávka obsahuje více položek, lhůta běží od převzetí poslední položky.
U opakovaných dodávek běží lhůta od převzetí první dodávky.
Právo na odstoupení se nevztahuje na zboží upravené na míru nebo jinak přizpůsobené vašim požadavkům (například individuální potisk či úprava produktu).
-
Jak odstoupit od smlouvy
Odstoupení můžete zaslat:
E-mailem:
ballmotioncz@gmail.com
Písemně na adresu:
Aleš Křeček
Obránců míru 451/32
674 01 Třebíč
Česká republika
Do zprávy prosím uveďte číslo objednávky a kontaktní údaje.
-
Vrácení zboží
Zboží odešlete zpět nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení.
Náklady na vrácení zboží hradí kupující.
Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
V případě poškození nebo nadměrného opotřebení může být vrácená částka přiměřeně snížena.
-
Vrácení peněz
Peněžní prostředky vracíme do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však ve chvíli, kdy:
- zboží obdržíme zpět, nebo
- prokážete jeho odeslání.
Vracíme kupní cenu a také nejnižší nabízenou cenu dopravy (pokud byla zaplacena).
Reklamace zboží
Pokud se na zakoupeném zboží projeví vada, máte právo ji uplatnit v rámci reklamace.
-
Kde reklamovat?
E-mailem:
ballmotioncz@gmail.com
Písemně na adresu:
Aleš Křeček
Obránců míru 451/32
674 01 Třebíč
-
Lhůta pro reklamaci
Spotřebitel může vady uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.
-
Možnosti řešení reklamace
V případě vady máte právo požadovat:
- výměnu zboží za nové,
- přiměřenou slevu,
- odstoupení od smlouvy (v případě podstatné vady).
-
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
Po vyřízení vás budeme informovat e-mailem a zašleme potvrzení o provedení opravy, výměny nebo o důvodu případného zamítnutí reklamace.
