top of page

Reklamace a vrácení zboží

​Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím našeho e-shopu do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud objednávka obsahuje více položek, lhůta běží od převzetí poslední položky.
U opakovaných dodávek běží lhůta od převzetí první dodávky.

Právo na odstoupení se nevztahuje na zboží upravené na míru nebo jinak přizpůsobené vašim požadavkům (například individuální potisk či úprava produktu).

  • Jak odstoupit od smlouvy

Odstoupení můžete zaslat:

E-mailem:
ballmotioncz@gmail.com

Písemně na adresu:
Aleš Křeček
Obránců míru 451/32
674 01 Třebíč
Česká republika

Do zprávy prosím uveďte číslo objednávky a kontaktní údaje.

  • Vrácení zboží

Zboží odešlete zpět nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení.
Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
V případě poškození nebo nadměrného opotřebení může být vrácená částka přiměřeně snížena.

  • Vrácení peněz

Peněžní prostředky vracíme do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však ve chvíli, kdy:

- zboží obdržíme zpět, nebo

- prokážete jeho odeslání.

Vracíme kupní cenu a také nejnižší nabízenou cenu dopravy (pokud byla zaplacena).

Reklamace zboží

Pokud se na zakoupeném zboží projeví vada, máte právo ji uplatnit v rámci reklamace.

  • Kde reklamovat?

E-mailem:
ballmotioncz@gmail.com

Písemně na adresu:
Aleš Křeček
Obránců míru 451/32
674 01 Třebíč

  • Lhůta pro reklamaci

Spotřebitel může vady uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.

  • Možnosti řešení reklamace

V případě vady máte právo požadovat:​

- výměnu zboží za nové,

- přiměřenou slevu,

- odstoupení od smlouvy (v případě podstatné vady).

  • Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
Po vyřízení vás budeme informovat e-mailem a zašleme potvrzení o provedení opravy, výměny nebo o důvodu případného zamítnutí reklamace.

bottom of page