top of page

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Aleš Křeček, se sídlem Obránců míru 451/32, Třebíč 674 01, IČO 17419191, e-mail ballmotioncz@gmail.com, telefonní číslo 777 861 713 („My“ nebo „Prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti Vás jako kupujících a Nás jako prodávajících vzniklá v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy („Smlouva“) prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.ballmotion.cz („E-shop“).

Nejsme plátci DPH.

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný v zápatí našich webových stránek.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat – změny se nedotýkají již uzavřených Smluv.

Smlouvu je možné uzavřít výhradně prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tedy v prostředí webového rozhraní E-shopu.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si výslovně ujednali při procesu nákupu v E-shopu, má přednost konkrétní dohoda.

1. DEFINICE

  • Cena: částka, kterou hradíte za Zboží.

  • Cena za dopravu: částka za doručení Zboží včetně balného.

  • Celková cena: součet Ceny a Ceny za dopravu.

  • Faktura: účetní doklad vystavený na Celkovou cenu.

  • Objednávka: váš závazný návrh na uzavření Smlouvy.

  • Uživatelský účet: účet vytvořený na základě údajů, které zadáte při registraci.

  • Vy / Kupující: osoba nakupující na našem E-shopu.

  • Zboží: produkty nabízené k prodeji na našem E-shopu.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A INFORMACE

Nákup Zboží je možný výhradně přes webové rozhraní E-shopu.
Je vaší povinností uvádět pravdivé a správné údaje.

U recenzí dbáme na jejich autenticitu – propojujeme je s konkrétními objednávkami.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

Pro uzavření Smlouvy je nutné vytvořit Objednávku. Ta musí obsahovat:

  1. zvolené Zboží („Přidat do košíku“),

  2. informace o Ceně, dopravě, způsobu platby a doručení,

  3. identifikační a kontaktní údaje (jméno, adresa, telefon, e-mail).

Objednávku dokončíte stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“. Bez odsouhlasení Podmínek nelze objednávku odeslat.

Po odeslání Objednávky vám zašleme e-mail s potvrzením a přiloženými Podmínkami. Tím dochází k uzavření Smlouvy.

Pokud Zboží není dostupné nebo je zadána chybná cena, můžeme vám zaslat novou nabídku. Smlouva je pak uzavřena jejím přijetím.

Vzniká vám povinnost zaplatit Celkovou cenu.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  • při registraci uvádějte pravdivé údaje,

  • přístupové údaje nesdílejte,

  • účet můžeme zrušit při neaktivitě přes 2 roky nebo při porušení povinností,

  • dostupnost účtu může být omezena z důvodu údržby.

5. CENY A PLATBY, VÝHRADA VLASTNICTVÍ

Cena je vždy uvedena na E-shopu a v Objednávce.
Celková cena je konečná (jsme neplátci DPH).

Možnosti platby:

  • Bankovní převod – údaje obdržíte v potvrzení objednávky, splatnost 5 pracovních dnů.

  • Online kartou (Shoptet Pay) – splatnost do 1 pracovního dne.

  • Hotově při osobním odběru – osobní odběr nenabízíme.

Faktura bude zaslána e-mailem a uložena v Uživatelském účtu.

Vlastnické právo přechází až po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zboží doručujeme na území České republiky.

Možnosti dopravy:

  • Zásilkovna (výdejní místa / Z-Box),

  • PPL,

  • Balíkovna.

Doba doručení závisí na dostupnosti Zboží a dopravci, nejpozději však 10 dnů od uzavření Smlouvy.

Při převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu – vada musí být oznámena dopravci i nám.

Nepřevzetí zásilky není odstoupení od Smlouvy. V případě nepřevzetí si vyhrazujeme právo odstoupit od Smlouvy a požadovat náklady na dopravu.

Nebezpečí škody přechází na kupujícího okamžikem převzetí Zboží.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)

Zboží musí při převzetí odpovídat smluveným vlastnostem.
Reklamaci můžete uplatnit e-mailem nebo poštou na naše kontaktní údaje.

Máte právo požadovat:

  • opravu vady,

  • výměnu Zboží,

  • přiměřenou slevu,

  • odstoupení od Smlouvy (v případě podstatné vady).

Reklamaci vyřizujeme do 30 dnů.

Spotřebitel může reklamovat vady, které se projeví do 24 měsíců od převzetí.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů:

  • od převzetí Zboží,

  • od převzetí posledního kusu (u více položek),

  • od převzetí první dodávky (u opakovaných dodávek).

Odstoupit lze e-mailem nebo dopisem. Vzorový formulář je přílohou Podmínek.

Zboží je nutné odeslat do 14 dnů od odstoupení.
Náklady na vrácení Zboží nese kupující.

Vrácení peněz proběhne do 14 dnů, ale ne dříve než obdržíme Zboží nebo prokážete jeho odeslání.

Kupující odpovídá za snížení hodnoty Zboží vzniklé nevhodným zacházením.

9. ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Pro online řešení sporů lze využít platformu ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Právní vztah se řídí právem České republiky.

Veškerá komunikace probíhá elektronicky.

Podmínky můžeme měnit – změny se týkají pouze Smluv uzavřených po jejich účinnosti.

V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škody; trvá-li déle než 10 dnů, může kterýkoli účastník od Smlouvy odstoupit.

Smlouva včetně Podmínek je archivována elektronicky, není přístupná. Vždy vám však zašleme potvrzení Objednávky a aktuální Podmínky e-mailem.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 12. 2025.

bottom of page